Pazartesi, Temmuz 25, 2011

uyarı:bunu yemeyin

kahvaltı camiasına bayılırım.
menemene hele,of of of...

şimdi bu özelliklerimi bilen bir arkadaşım "seni menemende bir numara olan bir yere götüreceğim" dediğinde içimden zıpladım,dışımdan da sırıtma efekti yaptım.Gittik.Esnaf lokantası niyetiyle çalışan mekanın (Lades Restaurant) kapısından içeri girerken vitrinde zaten "hürriyet 10 da menemende bir numara" gazete kupürünü görüp iyice havaya giriyorsunuz.hayyy girmez olaydım.

Şu yukarıdaki garıp gurup şey geldı önümüze.3-4 çatal sonra bıraktım çatalı,vıcık mıcık bır yağ katmanını yıyemezdım zaten.Of..ömrüm de hiç bir yemeğe tuz atmayan ben ,menemeni tuza boğdum yine de olmadı.Unutamayacağım bu günü.Yolunuz oraya düşerse menemen yemeyin,ya da yiyin ne demek istediğimi anlayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe

playlist

Bumerang - Yazarkafe
Blogger tarafından desteklenmektedir.

daha bir sürü bir şey var