Cumartesi, Kasım 26, 2011

bir avuç film


Blue Valentine, Source Code, All Good Things,Love and Other Drugs...

Hepsini peşpeşe izlemeseydim mesela...

Ryan Gosling ve Jake Gyllenhaal ile dolu dolu geçen bir hafta.Doydum ben onlara.Amma çok film çekmiş onlarda bu son birkaç yıl.Takip edeceğim diye bir hal oldum.

Blue Valentine ,beni pek sarmadı.Biraz içim buruldu ,ama bir lokma.
Source Code, ehh fena değildi.gideri var ya,izlenir.
All Good Things,Love and Other Drugs... bunlar hakkında cümle kuramayacağım,daha karar veremedim iyi olup olmadıklarına, ama hepsi izlenebilir tabi,"öğhh,ıyyy kötü" içerikli filmler değiller:)

..ve sonuç olarak Jake Gyllenhaal daha baskın çıktı bende.Evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe

playlist

Bumerang - Yazarkafe
Blogger tarafından desteklenmektedir.

daha bir sürü bir şey var