Perşembe, Kasım 17, 2011

izleyici



Üç hafta önce filmi bilgisayarıma yükledim,yükledikten iki gün sonra izlemeye niyet ettim,başladım yarım kaldı falan filan...ancak bugün, izlemeyi çok istediğim Mike Leigh filmi olan "Another Year" 'ı izledim..ohh

Düzenli olarak gerçekleştirdiğim şehirler arası yolculuklarımda, izlediğim en iyi filmlerdendi.Huzurlu,sakin bir aile.Sevgi dolu anne-baba figürü (isimleri tom ve gerri:)) ,30 yaşında anne-babaya düşkün erkek evlat tipi,evladın kız arkadaşı,annenin " iş yerinden arkadaşı (ki orası biraz eğlenceli ), bu ailenin yaşadığı eve gelen giden çeşitli insanlar,güzel sofralar,yemekler.Hepsi bir araya gelince güzel oluyor mevzu:)

"samimiyet" ve şahane oyunculuklar filmden geriye kalanlar oldu bana.İzlenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe

playlist

Bumerang - Yazarkafe
Blogger tarafından desteklenmektedir.

daha bir sürü bir şey var