Cumartesi, Ocak 07, 2012

mekansal

Ön yargı kötü bir şey tabi.Hele bir mekana yapılan ön yargı kötü olduğu kadar gereksiz de.Önünden üç milyon kez geçtiğim "Zamane Kahvesi" sebepsiz ön yargılardan ötürü içeri girip kahvelerini içmediğim bir mekandı.

(Dikkat!! uzun bir cümle kuruyorum) Fakat aylarca önce, soğuk ve yağmurlu bir günde, bana o an için en yakın ve en boş yer burası olduğundan içeri giriverdim birden.Neticede ön yargılar uçtu gitti.Keşke gibi tatlı olmayan kelimeler geldi beynime.
Normal bildiğimiz bir mekan işte.
İç dekor başta olmak üzere menüde ki muzlu-çikolatalı süt ile beni tavladılar.Hemen tavlanabiliyorum,ne acı.Bir de içeride minnacık bir kütüphane var.İyidir.

Ara sıra uğruyorum o günden sonra.Kurabiye-pasta--çörek mörek de yiyorum.
Nişantaşında Vali konağı caddesinin üzerinde.Cafe Nero ve Starbucks ikilisinin karşısında kalıyor Zamane Kahvesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe

playlist

Bumerang - Yazarkafe
Blogger tarafından desteklenmektedir.

daha bir sürü bir şey var